fredag 27. august 2010

Liten gavepose,med en hilsen på baksiden.

Gaveeske til en nyfødt prinsesse.

Til brudeparet.


Bursdagskort til en venninne som fyller 50 år.


                 

Tyvstart på julen.


                       Nye julestempel fra Mo Manning. Synes de var søte. Blirnok brukt til kort og lys..