søndag 18. april 2010



Dette stempelet kjøpte jeg på messa. syntes det var så søtt. En nusselig krabat.
I går fikk jeg min stempelpakke, jippi. Har gått og venta på den lenge. Måtte bare prøve meg på et kort. Ble veldig fornøyd.Det var mange fine stempel i pakken. Blir nok flere kort utover uka.
Dette kortet er mitt første med Magnolia.


Det første kortet med magnoliastempel. Baksiden av kortet er stemplet direkte,og fargelagt. Framsiden er pyntet med stempel og blomster.

Et kort som ble laget til en bursdag. Syntes papiret var så fint,så det danner motivet.