mandag 18. oktober 2010

Pyntede fyrstikkesker.

I disse mørketider, er det behov for fyrstikker.En pyntet eske er fin å ha liggende tilgjengelig. Det er jo et lite kunstverk i seg selv...

Gaveeske.

Gave-til både han og henne.

Så dette tipset på en annen blogg, og syntes det var kjempesmart. Ikke så enkelt å få satt på stempelskriften. (ble varmt til fingrene).Kan variere med antall ,og størrelse lys.

En pyntet såpe.

Olivensåpe kjøpt på Nille. kjempefin  vennindegave.

Til slutt...

Har endelig fått ånedn over meg igjen. Noen av kortene og eskene gies bort fortløpende.uten at jeg husker å ta bilde av dem.. Her har jeg laget noen esker til telys eller sjokolade.

fredag 27. august 2010

Liten gavepose,med en hilsen på baksiden.

Gaveeske til en nyfødt prinsesse.

Til brudeparet.


Bursdagskort til en venninne som fyller 50 år.


                 

Tyvstart på julen.


                       Nye julestempel fra Mo Manning. Synes de var søte. Blirnok brukt til kort og lys..

søndag 18. april 2010



Dette stempelet kjøpte jeg på messa. syntes det var så søtt. En nusselig krabat.
I går fikk jeg min stempelpakke, jippi. Har gått og venta på den lenge. Måtte bare prøve meg på et kort. Ble veldig fornøyd.Det var mange fine stempel i pakken. Blir nok flere kort utover uka.
Dette kortet er mitt første med Magnolia.


Det første kortet med magnoliastempel. Baksiden av kortet er stemplet direkte,og fargelagt. Framsiden er pyntet med stempel og blomster.

Et kort som ble laget til en bursdag. Syntes papiret var så fint,så det danner motivet.