Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
mandag 18. oktober 2010
Gave-til både han og henne.
Så dette tipset på en annen blogg, og syntes det var kjempesmart. Ikke så enkelt å få satt på stempelskriften. (ble varmt til fingrene).Kan variere med antall ,og størrelse lys.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar