mandag 18. oktober 2010

Til slutt...

Har endelig fått ånedn over meg igjen. Noen av kortene og eskene gies bort fortløpende.uten at jeg husker å ta bilde av dem.. Her har jeg laget noen esker til telys eller sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar