Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
mandag 18. oktober 2010
Til slutt...
Har endelig fått ånedn over meg igjen. Noen av kortene og eskene gies bort fortløpende.uten at jeg husker å ta bilde av dem.. Her har jeg laget noen esker til telys eller sjokolade.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar