mandag 18. oktober 2010

Pyntede fyrstikkesker.

I disse mørketider, er det behov for fyrstikker.En pyntet eske er fin å ha liggende tilgjengelig. Det er jo et lite kunstverk i seg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar