skip to main
|
skip to sidebar
Inger Ann`s Hobbyblogg
Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
mandag 18. oktober 2010
En pyntet såpe.
Olivensåpe kjøpt på Nille. kjempefin vennindegave.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Linker
Magnolia
Om meg
IngerAnn
Røros, Sør-trøndelag, Norway
Jeg er 51 år,samboer. Har tre jenter,og tre barnebarn. Er glødende interesert i håndarbeid. For tiden er det Scrapping som er det store
Vis hele profilen min
Til en kjær venn.
Følgere
Min bloggliste
Lill`s hobby verden
Søk i denne bloggen
Min bloggliste
Mayas Hobbyblogg
Happy new year
for 5 måneder siden
Inger Marie
Tid for bobler
for 2 år siden
Wenches Kort og Papir
Gratulerer
for 4 år siden
Lillemors Magnolior
Christmas in August!
for 6 år siden
Kort och Pyssel
Några nya Tags
for 9 år siden
Kreativ Hobby
Salg! Salg! Salg!
for 9 år siden
♥ Kreativ idéside for stemplere og scrappere
Foto Rumah Minimalis Modern Sebagai Referensi
for 11 år siden
Jannes Hobbykrok
Jeg nekter å hoste!
for 11 år siden
Thats just so cute
Våre alle siste vinnere
for 11 år siden
ScrappeHuset
VINNER - ScrappStilen
for 13 år siden
Lisas paper fun
Primary Colours
for 13 år siden
Gry-Beate`s kort og rot
Bordkort!
for 14 år siden
Kortkroken
DT Papirdokkene #18
for 14 år siden
Helle's hobbyloft
Design Team for North Star Stamps
Scrappekammeret
Velkommen til min blogg. Her vil jeg vise litt av det jeg lager. Liker å lage kort, men det jeg liker best-er gaveesker.
Bloggarkiv
▼
2010
(15)
▼
oktober
(5)
Pyntede fyrstikkesker.
Gaveeske.
Gave-til både han og henne.
En pyntet såpe.
Til slutt...
►
august
(5)
►
april
(5)
Populære innlegg
Bursdagskort til en venninne som fyller 50 år.
Pyntede fyrstikkesker.
I disse mørketider, er det behov for fyrstikker.En pyntet eske er fin å ha liggende tilgjengelig. Det er jo et lite kunstverk i seg selv...
En pyntet såpe.
Olivensåpe kjøpt på Nille. kjempefin vennindegave.
Gaveeske.
Gaveeske til en nyfødt prinsesse.
Til slutt...
Har endelig fått ånedn over meg igjen. Noen av kortene og eskene gies bort fortløpende.uten at jeg husker å ta bilde av dem.. Her har jeg la...
(ingen tittel)
Dette stempelet kjøpte jeg på messa. syntes det var så søtt. En nusselig krabat.
(ingen tittel)
Et kort som ble laget til en bursdag. Syntes papiret var så fint,så det danner motivet.
(ingen tittel)
Dette kortet er mitt første med Magnolia.
Liten gavepose,med en hilsen på baksiden.
Sider
Start
Drevet av
Blogger
.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar