Det første kortet med magnoliastempel. Baksiden av kortet er stemplet direkte,og fargelagt. Framsiden er pyntet med stempel og blomster.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar