I går fikk jeg min stempelpakke, jippi. Har gått og venta på den lenge. Måtte bare prøve meg på et kort. Ble veldig fornøyd.Det var mange fine stempel i pakken. Blir nok flere kort utover uka.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar