søndag 18. april 2010

I går fikk jeg min stempelpakke, jippi. Har gått og venta på den lenge. Måtte bare prøve meg på et kort. Ble veldig fornøyd.Det var mange fine stempel i pakken. Blir nok flere kort utover uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar