søndag 18. april 2010



Dette stempelet kjøpte jeg på messa. syntes det var så søtt. En nusselig krabat.

2 kommentarer:

  1. Ååå,så koselig!!!
    Vil ha...
    Sukk..

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Ja, d var sant, han var nusselig :) Fine kort du har laget :) Stempelhilsen fra
    Cesilie :)

    SvarSlett