Starta med Scrapping for ca ett år siden. En hobby som har blitt til en stor glede i min hverdag.
Ååå,så koselig!!!Vil ha...Sukk..-Helle-
Ja, d var sant, han var nusselig :) Fine kort du har laget :) Stempelhilsen fra Cesilie :)
Ååå,så koselig!!!
SvarSlettVil ha...
Sukk..
-Helle-
Ja, d var sant, han var nusselig :) Fine kort du har laget :) Stempelhilsen fra
SvarSlettCesilie :)